Lördagkväll

JAG måste va den KÄNSLIGASTE jävla brutta som FINNS!!! Hur FAAN kan man sitta å BÖLA till KÖRSLAGET??!! Jo, det e HELT SANT!! När "Lag ERIK" körde den HELT UNDERBARA "Glorious", av helt underbara Andreas johnson..brast Undertecknad ut i gråt!!! :o/

NOG för att låten ÄR helt underbart vacker..och NOG för att jag LEVER OCH ANDAS MUSIK, men ÄNDÅ!!! Haahaa

Miii a bit KÄNSLIG idag kanske....?? He he he :oP

Ajaa... Jag är ju inte mer än människa och kan bekänna mina BRISTER, om ändå ALLA KUNDE DET!! :Op

Då hade nog världen sett annorlunda ut. :o)

På för middagen idag så kom "My Homie" förbi och fikade, med sin son. Så minstingen och hans son spelade lite Wii. :o)

Sen körde ja i lite slingor i håret på stora sonen. va fin han blev..:o) Men han ÄR ju redan så otroligt söt!!! :o)

Efter det åkte vi å käkade på restaurang. Mysigt.  :o)  Å nu, som sagt, sitter man i soffan å bölar... haha



// " And I´m starting to lose control.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0