Lördag

Simpsonscitat

"Every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?" -Homer

Snart andra advent. Tiden går fort i december tycker jag. :o)

Sitter här med slingmedel i håret..å fyy det luktar INTE hallontårta!! :oP

Gjorde lite slingor på min största son också. :o)

Har haft fullt upp hela dagen idag!! Varit med kompisar osv.. hahah

Är ganska trött med, för någon ringde mig kl tre i natt, å sen kunde jag inte somna om direkt. :o/

Speed 2 är på trean, å jag kommer ihåg när jag och mitt ex såg den. Vi låg typ å asgarvade HELA TIDEN, för den är överdriven!! Mohahah :oD

Yngsta sonen har varit helt speedad hela dagen, fan man blir ju helt slut!! :oP

Men nu ligger han i sängen iaf! :o)

Några av polarna skulle på raggarfesten, som är i kväll, men jag pallade inte. :o)

nu kollar jag på britney dokumentären å pratar med en kille på nätet ist..he he han e trevlig. :o)

Jaja skriver mer senare..kram på er alla!!

// " You don´t know what you´ve got til it´s gone..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0