Juldagen- party??

Nej inte för mig, men för mååånga människor ÄR det ju så!! :o)

ALLA, å då MENAR JA ALLA, går ju på krogen denna dag, ÄVEN såna, som ALDRIG är ute ANNARS!! Vilket betyder- kom tidigt, eller du kommer inte in alls!!! :oP

Jag minns förra juldagen, då var jag och mina homies där vid halv tio, och då var det redan så att man fick köa i tjugo minuter...å därinne behövde man inga ben överhuvudtaget---ja LOVAR!! Man blev nämligen FÖRFLYTTAD ÄNDÅ, av folkmassan!! Synd bara att man inte kunde be folkmassan köpa groggar också!!! He he ..:o)

NU har ju jag ALDRIG varit särsklit tungalkoholen iofs..men ändå.... ;oP

Jag var ute i typ två timmar förra juldagen, orkade inte med värmen, folket osv....men det var tydligen tillräckligt, för att "NÅN" skulle tycka att jag var "olydig", och bestämma sig för att lämna in skilsmässo papper!! Ja herregud, dom två timmarna KOSTADE!! Hahaha

Om det var värt det??? NJAA..tyckte nog inte det DÅ....sen att ja nästan ALDRIG gick ut, det faktumet gjorde nog samtidigt att det kändes lite orättvist.....men såhär i efterhand- DET VA DET ABSOLUT BÄSTA JAG NÅNSIN HAR GJORT!!!!!! Mo hah ah a ha !!!!!! :oD För NU mår jag BRA!!! :o)

Jaja, jag ska vara ärlig, och klämma in ett "NÄSTAN" där, för än finns det små saker som inte flyter..men i det stora hela, så gjorde jag mig själv en tjänst. :o)

Idag hade jag och min kompis en liten jul för våra barn...vi hade köpt nåt litet till varandra också...eller JAG trodde det..men det visade sig, att både hon och hennes syrra, hade köpt URSNYGGA ljusstakar till mig!! Å jag, som ÄLSKAR STAKAR!!!! Mo ha ha ha va gla´ja blev!!! *älskar er sötisar*

Jaja..rapportering om dagsläget- kaaanoooon!!!! :oD


// "If you´re Tarzan, i´m Jane..."  :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0