It´s getting hot in here! :o)

Såå det så! He he ...Danne ringde precis, å det var 7 år sen sist!!! Mohahaha :oP

Han har ju skickat lite meddelanden å sådär...men hur som helst..kul å prata med han! ÄVEN att jag vet att han e sugen på mig!!!  hahahha :oD

Idag mår sonen lite bättre iaf, å det är ju skönt, för mitt tålamod e inge vidare...e såå trött..och han pratar oavbrutet!! :o/

Men jag har han hellre än e utan honom iaf!! 

Man e ett proffs, som tur är....man e luttrad!!! :o)

Va å käkade hos en kompis förut , och nu håller vi på och tittar på Idol. :o)

Jag MÅSTE säga, att utan Johan, så är det inte lika roligt. Men ja tycker , av dom som e kvar, att Robin ska åka ut.

Vad tycker ni??

Jag har alla mina barn den här helgen, men mellan killen åker i väg i morgon, och kommer hit på söndag igen.

Kändes lite trist faktiskt, att han skulle iväg nu igen...men men, han har ju roligt där med kompisar osv... och nu var det bio på gång också..  :o)

Skulle egentligen till läkaren imorse..men tror ni inte att ja glömmer????? Ja har verkligen alzheimer light!!!  Så nu får ja ringa på onsdag för att få en ny tid!! :o(

Pratade förresten me Marika igår..ska ev åka dit imorgon, såvida inte hon går på krogen. Så det visar sig i morgon då. Det som e grejen, e ju att då blir det att sova över, för det e lite problem att ta sig hem därifrån. Som sagt, vi får se. :o)

Annars tar vi dagen som den kommer, å njuter av livet!!!! Mohahah :oP

Måste iofs kolla lägenheten i helgen, så det inte blir för sent, och det e ju nu jag HAR möjligheten att flytta, för sen när den stora börjar på gymnasium och den lilla i skolan, då är man ju rotad på nytt liksom. nu eller så får man vänta. :o)

På måndag ska jag till tandläkaren, och börja bygga upp den där förbaskade tanden...såå jävla jobbigt juh!! Har fan ingen som helst LUST!! Ajaa..så är det ibland... 

Jag fick dagis korten häromdagen..guu va fina!! Alla ungarna hade bra kort det här året!! *Stolt*

Igår skrev jag och lillemannen jul kort. ja skickade några..å det e inte varje år direkt. :o) 

Han fick några egna, som han fick välja själv vart och till vem dom skulle!! :oD

// " Hey you, I don´t like your girlfriend! Hey you, I think you need a new one!!"   (-Avril  Lavigne)   :o)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0