I am soo goood!! :oP

Tjingeling!!

Idag drog jag bort de sista kanterna på tapeten, så nu är det helt klart!! Gjorde om en av våderna med...man e ju snidig!! :o)

Var å postade lappar till försäkringskassan, eftersom mina pengar har gått till julklappar å dyl. Jobbigt att man först måste gå till dagis å få en underskrift!  :o/

Mer för dom som dom vet brukar fuska, än för alla, tycker jag egentligen.

Sen gick vi upp till Jessica med en matta, som jag inte använder längre, men som passar bra hos henne. :o)

Å sen hem då. Kan inte vara ute speciellt med sonen ,nu när han hostar som han gör.

Men det är ju ingen direkt rolig upplevelse, att vara hemma med sjuka barn...å framförallt inte sjuka barn, som pratar sönder ens öron totally!! *Shut up cutie* :o)    mohahahah

Julen närmar sig me stormsteg....jag tycker alltid att december går så himla fort!! :oP

I morse blev jag väckt av TB, som skulle in å fixa min garderobs dörr.....han tittade på mig, å sa " -Sluta avreagera dig på dörrarna, du verkar ha varit rejält pissed off!!! " hahahahah, men ja va ju bara skyldig till mellanfästet!!! :oD

Har dammsugit, städat toaletterna, och plockat undan lite saker... ja allmänt. :o)

Ska ta tag i övervåningen också, men inte förrän jag har varit å kikat på nya lägenheten! Känns onödigt att lägga ner jobb och pengar här, om vi ska flytta juh! :o)

Jaja, det var lite om mycket.

bye for now!! :oP

// "You know I am a dreamer, but my heart´s of gold"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0