Gooo Juuul!!

På er alla!!! Nåja...NÄSTAN alla iaf! :o)

Vi har just öppnat julklapparna här, och nu sitter jag och myser , medans barnen håller på med sina julklappar. :o)

TUR säger jag, att jag fixade lite julkäk igår...för i natt kl 4 började E kräkas...så det blev inget me "Homie"...tyvärr... :o(

Tyckte så synd om honom, som har stått och gjort mat å allt!! Och stackars barn att bli sjuk denna dag på året liksom.. :o(
Han kom förbi och gav E julklappar iaf..å han blev såå glad, för det var b l a  en" bilar lastbil", så när han ringde så sa han "HUR visste du, att den fanns på min önskelista"???? he he

Själv fick ja en helt underbar parfym av honom!! *Love ya*

Fick en del annat fint också...he he :oP

Jaja, nu mår sonen ganska bra iaf!!!  Eller bättre kanske man ska säga... :o)

 Haha det kom kommentarer ur honom som" Nej!! Det är inte SANT" och "OJ OJ OJ" medans han öppnade alla paketen.!!! Mo ha ha ha

Och sen sa han "Mamma Jag ÄLSKAR  verkligen dig"...såå söt! :o)

Jaja men hur som helst, nu har man ju mag sjuka å se fram emot då rå..förmodligen får ja den på annandagen, när ja ska ut...vore väl lägligt liksom...naaat!!! :o(

Vi har just ringt runt å tackat för alla fina klappar...fick höra att kusinerna också var mag sjuka, så det verkar gå runt lite överallt nu.

Ok..nu kom älsta sonen hem..han va hos sin pappa å firade jul...han va lite "grinig" för han inte fick mobilen som kostade två tusen...men hur skulle ja kunna köpa den liksom...han fick iaf en del stålars så...ibland tror ja inte ungdomar fattar va allt kostar! Alltså..ALLT! :o/

Jaja, nu ska vi fortsätta att fira jul här...tjoho på er!! :o)

P.s Det e coolt när småttingarna börjar låta som vuxna när dom pratar...frågade min femåring hur han fick sin fjärrkontroll, som va trasig tidigare idag, att fungera...hans svar- "DET är en LÅNG historia",,,,,,Hahaha :o)

// " Do they know it´s christmas time AT ALL?" :oP



Kommentarer
Postat av: susan & tyra

hoppas du har haft en bra jul :)



kramar <3

2008-12-25 @ 15:11:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)

2008-12-25 @ 22:06:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0