Fredag innan jul..

Å ja vet i faaan azzå!!!  :oS

NÅT e jävligt snett...men VAD??

Ajaa.... det  går väl över antar ja.... :o/

Fan va jobbigt det va å komma till jobbet i morse!! För det första så missade ja den bussen jag SKULLE ha tagit. Och när jag väl sitter på den andra, å FORTFARANDE har en CHANS att komma i tid, så ska bussjäveln VÄNTA på 750n!!!! Myyy god! Å TROR ni DEN BUSSEN KOMMER?? Nääää, efter FYRA MIN, kommer busschauffören på , att det är ju SKOL LOV!!!! Vilket, resulterade i, att ja blev tvungen att hoppa av hållplatsen efter, å vänta in "min buss", som går raka spåret till jobbet. Å med följden av att ja naturligtvis blev tio minuter sen till jobbet! Så jävla skoj - NAAAT! :o(

Plus att dom tydligen har ändrat till vinter tabell...å det hade man ju inte en susning om, eftersom jag har varit hemma hela veckan....

Jaja, det var inte så mycket på jobbet idag iaf. :o)

Ska äntligen få arbetskläder iaf, fick jag veta idag...efter lååång tid, och det ska bli skönt, för f...va man sliter kläder i detta yrke!! :o(

Man behöver liksom två garderober!


Lillkillen har varit helt speedad flera kvällar i rad nu, å haft jätte svårt att somna i tid på kvällen, och jag är tvärtom..as trött på kvällarna!! Kul kul... men int faaan somnar ja för det!!!     *Black Ladies, gumman* ;o)

Älsta sonen fick betygen igår...å ja e en STOLT MAMMA!!! Han har lyckats vända ALLA BETYGEN!!!! Han hade G och VG i alla ämnen!!! :oD   *Älskar dig gubben!!!! *

Blev sååå glad, för han har KÄMPAT SÅ!!!! :o)

Hade lovat honom pengar om han lyckades kämpa upp betygen, så ungen e RIK nu också!! Hahahah

Va hos en kompis nu på kvällen, och hon bjöd på vanilj glögg...satan...va starkt det va!! Va tvungen å späda ut den m vanlig glögg..blev helt YR i knoppen juh...hahha DÄR e man ju fasen inte luttrad direkt!!   :oP

Dom måste ha hällt i sprit efteråt eller nåt...men hur som helst..gott var det.  :o)

Har fortfarande ingen julkänsla dock...DÖ TOMTEJÄVEL!!!

Fast vi HAR nog ingen tomte i år....  :o(


Näää dags för en ryk!!   :o)


// Cause you said forever..and ever..WHO KNEW...."   </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0