8/12

Jag lägger all min energi på mina barn, och jag varken vill eller orkar bli indragen i andras skit.

Idag har jag slagit in julklappar..ska bara komplettera lite, sen e ja klar. Fyy fasen va rolig jul det blir!!! But who cares...ingen mer än jag iaf!! Å knappt det..hahaha

Har funtat på en grej..tänk om något skulle hända en..liksom nästan som en nära döden upplevelse...vad skulle va det första man tänkte på??? MINA BARN!
  Det blir MITT svar på det...jag skulle nog vara så tacksam över livet, å verkligen jobba för att visa mina nära och kära hur viktiga dom är för mig- för vem vet något om morgondagen..egentligen??

Å tänk om nåt skulle hända en själv eller nån man älskar, å så har man inte visat det? Guu va hemskt!!! 

-Var och en har ansvar för sitt eget liv!!!! Och vad man gör med det!

-Låt inte gårdagens bekymmer, överskugga morgondagens möjligheter!

-Livet, är det som passerar, varje dag.

-Kärlek, är det du får mer av, ju större del du ger bort!

-What goes around comes around.

- Ingen dör oskuld- LIVET knullar en alltid, på NÅT sätt!

-Du får bara ETT ENDA liv, tag tillvara på det!

- Le, och livet ler tillbaka.

-Allt man inte dör av, gör en starkare!

-Vi är aldrig mer fjärran från det vi önskar än när vi tror oss äga det.


-Så länge små barn tillåts lida, finns ingen äkta kärlek i världen!

-Medkänsla är grunden för all moral.

-Skrattar bäst, som skrattar sist!

- Vi  är resultatet av vad vi tänker.


Tänkvärda citat. Finns så många!! :o)

Nää nu e de dags å knyta sig.

// "Having so much to say..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0