23/12

HÄR HAR VI DET JÄTTEMYSIGT!!! :O)

Vi har haft en riktig myskväll grabbarna och jag, med god mat, å film...haha ÄLSKAR Borat filmen!!! :o)

Käkat av godiset, som vi gjorde tidigare idag, då jag även gjorde köttbullar och jansson.. :o)

Och nu fick dom öppna en jul klapp, så nu spelar dom Wii för fullt!! Mohahaha :o)

Förra året hade jag och exet uppesittarkväll me barnen, det va mysigt det med iofs. Men men..det här va trevlans!!!! :o)

Dom ska få varsin julklapp i morgon bitti innan mys frukosten också, sen ska dom stora till sin pappa, och den yngsta och jag åker till "my homie" ett tag, för han skulle bjuda på julmat!! :o)

Han ÄR verkligen en sååå schysst kille azzå!!! :o)

E gillar honom!! :oP

Var nere på stan på förmiddagen, å det var HELT  hysteriskt där nere, så det blev inte länge alls. :o/

Men, faktum ÄR, att jag HAR fått lite jul känsla nu!! AJA, INTE pga alla hysteriska människor på STAN direkt, utan pga allt stök i köket med barnen!! Minstingens tjej kompis var också här och gjorde godis me oss..å när jag tittade på dom,där dom satt å klippte marshmallows...så kände jag att..nuu...är det snart julafton!! :o)


Herregud,
vad julklappar det är under granas!! Och VILKET ÅR vi har haft, barnen och jag!!! Men vad mycket gott det har kommit ur det också!!  :oD

Ett tag, trodde jag inte att jag skulle fixa det, men tänk vad jag har åstakommit!! Man är starkare än man tror!! :oD

En sån tur azzå..men sen har jag ju också varit tvungen att vara det, dom har ju bara haft mig, för det mesta, och ibland har det känts tufft, men "det som inte dödar-det HÄRDAR", som ja brukar säga, och HÄRDAD, det e man vid det här laget!! Därför rinner orättvisor numera av mig, som VATTEN från en GÅS!! Fast det är ju inte jag som är gåsen...hahahhah, fast en SMÖRGÅS NU, me lite tonfiskröra på, skulle sitta fint!!! E fasen lite saugen..ska göra en, å sen se till att få barnen i säng, så dom orkar upp i morgon och fira den RIKTIGA julen!!!

Och till dig, nää "satmaran" ska inte skriva i bloggen om dig/er!!  (Förresten, att kalla någon för satmara, e inte det ett påhopp....?? ) För det är inte värt att kommentera, å dessutom har jag förklarat vad ja anser, och sen e resten upp till dig/er. Sköt det hur du vill.

Så är det med det! hahha


Näää ska ringa Marko nu, för han skickade just ett sms! :o)

Ho ho ho!! oCl:oD

// " Cause you´re playing with fire.."                                   









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0