14/12-08

Shit, får se hur det går att skriva, för mina fingrar e helt stela..he he :op

kom just hem efter att ha varit och tagit en fika med två grannar. :o)

Var hos Annicka och hämtade lite saker som jag behövde, och efter det postade vi ett brev. haha

Tack för att du FINNS Annicka!! :o)

Sen ville E stanna en stund i lekparken, så då fick han det, SNÄLL som jag är!! :o)

(Jag är tydligen så snäll, så jag gav en person en chock i helgen, förresten! Moha ha ha ha)
 
Yepp! THAT`S ME!! :oP

Helgen i övrigt har varit skön, jag behövde den verkligen!! Är ganska så slut, för det är så mycket som ska fixas innan jul!! FATTAR inte att folk hinner med NÅT annat, än julförberedelser faktiskt!! Fast det beror ju såklart på, vad man har för "rutiner och traditioner"..vissa kanske inte har så många. :oD

Jag är ju en sucker för helger,och vill att barnen ska få med sig traditioner hemifrån. :o)

Men som jag har skrivit tidigare, så är den här julen lite jobbig. Men faktum är, att det börjar kännas mycket bättre nu!! :oD

Min "homie" ringde i morse, och pratade om gamla kärlekar, framförallt hans!!! Shit vilken människa.... men som jag sa till honom, ALLA människor gör sina VAL här i livet, och ibland kanske dom inser att alla valen inte är så lyckade heller...men ALLA har ju ansvar, för sina EGNA LIV! OCH vad man gör med det!

Men, hon verkar iaf ångra sig....men tyvärr.....det tåget har ju gått. :o)
 
Får se om han dyker upp senare, men jag tror inte det... Nu ska jag iaf laga middag här, och sen ska vi ju ha adventsfikat.. apropå traditioner.. he he .. :o)

//"a king was born today.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0