jippi!!

Idag har jag börjat ,*peppar peppar' ;må lite bättre!! Jag har börjat att ta mina promenader igen, läker faktiskt själen, med hjälp av lite hårdrock i lurarna när man går!! :b

Jag vill ju börja plugga, vill bli anhörigterapeut, och tog tag i att kolla efter stipendier, ja menar, 3 barn, ensamstående, och en sjuklön som är 80% av en deltidstjänst!! Shit, man har det inte great va gäller pengar direkt!! Men, vad gör man?? Livet skulle ju inte se ut såhär...men nu gör det det...bara att gilla läget... :o/

Jag tror iaf att jag skulle bli en GRYM terapeut...har levt i helvetet i många år...och ändå överlevt...varför inte hjälpa andra?? Ja! jag vet!! jag ÄR inte Florence Nightingale...men det är ju sån jag är! jag VILL hjälpa..å finnas där..varför inte vända sitt eget helvete till någe positivt, OM det nu hjälper nån, så har jag ju ändå fått NÅGOT för mödan!! .o)

Min yngsta son är arg nu...han biter på sin tröja..å är allmänt sur..varför och VAD är det som gör, att en man väljer bort sitt eget BARN,?? Det kommer jag ALDRIG att förstå!!  Det smärtar....vi gjorde iaf en "pappa låda". Han fick lägga i kort på han och sin pappa, och det lades ner ett vykort som hans pappa skickat fr Skottland, när han va där förra året. En bio biljett hittade vi också, och en biljett från förra årets semester resa till Furuvik.

"Mitt älskade lilla barn!" En dag kommer du att förstå,  jag älskar dig över allt på jorden, men jag rår inte över detta... :o(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0